شناسهٔ خبر: 139571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید شد؛

تلاش برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم و دستیابی به اهداف سازمانی

شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه شورای معاونین این اداره‌کل بر تلاش و کوشش هر چه بیشتر برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم و دستیابی به اهداف سازمانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ جلسه شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای شورای معاونین برگزار شد.  

در این جلسه ضمن بررسی اقدامات این اداره‌کل در سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استان اصفهان، مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری مختلف مورد رسیدگی قرار گرفت، برنامه‌های اولویت دار، بودجه‌های مربوطه، مباحث پرسنلی و ... بررسی و راهبردهای لازم جهت دستیابی به اهداف سازمانی و تسریع امور ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی این نشست پس از استماع گزارشات ارائه شده در حوزه‌های مختلف، با ارئه رهنمودهای لازم، خواستار سرعت بخشی در اجرای طرح‌های مربوطه شد.  

وی بر اجرای امور مطابق با قواعد و ضوابط کلی تاکید کرد و از معاونین حوزه‌های مختلف این اداره‌کل خواست تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.  

قاری‌قرآن افزود: در قبال مسئولیتی که همه ما داریم موظف هستیم به مردم خدمت کنیم و برای رفع مشکلات آنان برنامه ریزی منسجم و منظم و تلاش موثر داشته باشیم.  

وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی هر دستگاه اجرایی برشمرد و گفت: با تمرکز در مسئولیت‌های ابلاغی و پرهیز از حاشیه‌ها کمک می‌شود تا دستگاه اجرایی در مسیر خود سریعتر و قوی‌تر رشد کند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها به جامعه پیرامونی، عنوان کرد: اقدامات بسیار خوب و تلاش‌های ارزشمندی در زمینه‌های مختلف انجام شده که باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود و ضرورت دارد در این رابطه عملکردهای هر بخش به طور دقیق در دسترس حوزه اطلاع رسانی این اداره‌کل قرار گیرد.  

وی بر استفاده از تکنولوژی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ تاکید کرد و دستور داد با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم جلسات با رؤسا و کارشناسان ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها بصورت ویدئوکنفرانسی و با برقراری ارتباط ویدئویی برگزار شود.  

قاری‌قرآن وضعیت اعتبارات این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف کاری از جمله اعتبار پروژه‌های اجرایی و مسائل پرسنلی را مورد بررسی قرار داد و با اشاره به کمبود منابع موجود بیان کرد: تامین اعتبار به موقع در حوزه پرسنلی افزایش بهره‌وری و کارایی را به دنبال دارد و در حوزه اجرایی نیز افزایش سرعت اجرا و رفع مشکلات مردمی را به همراه خواهد داشت لذا ضرورت دارد مبحث تامین اعتبار لازم، بصورت ویژه و تا حصول نتیجه پیگیری شود.    

وی با اشاره به تلاش و پشتکار مجموعه پرسنل راه و شهرسازی استان در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم گفت: یقینا کارهایی نیز بر زمین مانده که برخی عوامل بیرونی بر آن تاثیر داشته که می‌بایست این موارد نیز احصا و به بهترین نحو انجام شوند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بر اهتمام ویژه برای بالا بردن نظم در فرآیندهای اجرایی، بالابردن سطح مدیریت منابع، تکریم ارباب رجوعان، پاسخگویی صحیح به مخاطبان و ... تاکید کرد و رهنمودهای لازم را در این‌خصوص ارائه داد.